Storloppisen gav ett bra resultat

Lördag den 13 februari kl 11-15 var det STORLOPPIS i Hammarbykyrkan. En nyhet i programmet som visade sig bli ett lyckokast. Totalt gav loppmarknaden en intäkt till kyrkan på drygt 35.000 kr.

Lokalerna var fyllda med en variation av olika saker, kläder, böcker m.m. Kaffe med ett varierat utbud av fikabröd fanns till försäljning liksom förstås Joels korv med bröd och olika sorters senap.  Kyrksalen stod öppen för den som ville sitta ner en stund till vilsam musik, tända ett ljus eller tala med någon som ville lyssna.

Stort tack till alla medlemmar från både den persiska och svenska EFS-föreningen, som ställde upp och gjorde i ordning, genomförde och städade undan efter loppmarknaden.

Och förstås ett stort tack också till alla köpare som bidrog till det goda resultatet.

Publicerat den 13 februari

Relaterad information